1. WYMAGANE DOKUMENTY:
    • "Zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej" (wniosek)
    • Do wglądu:
      • dowody osobiste osób ubiegających się o wpis do ewidencji
  2. OPŁATY:
    • Opłata skarbowa od dokonania wpisu do ewidencji - 100,00 zł.
  3. TERMIN ODPOWIEDZI:
    • Do 14 dni.
  4. OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
    • Inspektor d.s. Działalności Gospodarcze
  5. UWAGI:
    • Odbiór zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
      • osobiście przez wnioskodawcę
      • za pośrednictwem poczty
    • O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
    • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy.

 Podstawa prawna: art. 88 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. o działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r., Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).

 

Opublikowane przez: Krzysztof Sułek | Data wprowadzenia: 2003-07-30 14:56:29 | Data modyfikacji: 2005-01-24 09:43:16.

Zobacz:
 Wpis do ewidencji działalności gospodarczej .  Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej .  Zaprzestanie działalności .  Potwierdzenie aktualności wpisów do ewidencji działalności gospodarczej .  Zezwolenie na handel alkoholem w placówkach detalicznych i gastronomicznych .  Jednorazowe zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych .  Ważne informacje . 
Data wprowadzenia: 2003-07-30 14:56:29
Data modyfikacji: 2005-01-24 09:43:16
Opublikowane przez: Krzysztof Sułek