|
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- "Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej" (wniosek)
- Załączniki:
- oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Do wglądu:
- dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- OPŁATY:
- Opłata skarbowa:
- za zmianę we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - 50,00 zł.
- TERMIN ODPOWIEDZI:
- OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
- Inspektor d.s. Działalności Gospodarcze
- UWAGI:
- Odbiór zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem poczty
- O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzedu.
Podstawa prawna: art. 88 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. o działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r., Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami). |
|
Opublikowane przez: Krzysztof Sułek | Data wprowadzenia: 2003-07-30 14:57:45 | Data modyfikacji: 2003-07-31 11:31:44.
Data wprowadzenia:
2003-07-30 14:57:45Data modyfikacji:
2003-07-31 11:31:44Opublikowane przez:
Krzysztof Sułek