- WYMAGANE DOKUMENTY:
- "Zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej" (wniosek)
- Do wglądu:
- dowody osobiste osób ubiegających się o wpis do ewidencji
- OPŁATY:
- Opłata skarbowa od dokonania wpisu do ewidencji - 100,00 zł.
- TERMIN ODPOWIEDZI:
- OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
- Inspektor d.s. Działalności Gospodarcze
- UWAGI:
- Odbiór zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem poczty
- O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy.
Podstawa prawna: art. 88 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. o działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r., Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami). |