bip.jedlinsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy jedlinsk.pl
 > Wydanie dowodu osobistego strona główna 
  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
    • "Wniosek o wydanie dowodu osobistego" (druk do pobrania w Urzędzie)
    • Załączniki:
      • dwa aktualne fotografie o wymiarach 3,50 cm × 4,50 cm
      • odpis skrócony aktu urodzenia
      • w przypadku osób które wstąpiły w związek małżeński - odpis skrócony aktu małżeństwa
  2. OPŁATY:
    • Opłata skarbowa - 30,00z
  3. TERMIN ZAŁATWIENIA:  
    • Do 30 dni.
  4. OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
    • Referent ds. Ewidencji Ludności.
  5. TRYB ODWOŁAWCZY:
    • Nie przysługuje.
  6. UWAGI:
    • Odbiór dowodu osobistego musi nastąpić osobiście.
    • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w pok. nr 12 Urzędu Gminy
    Podstawa prawna: art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 87 , poz. 960).
 

Opublikowane przez: Krzysztof Sułek | Data wprowadzenia: 2003-08-01 10:07:40 | Data modyfikacji: 2005-01-24 09:35:25.

Zobacz:
 Działalność gospodarcza .  Ewidencja ludności .  Ochrona środowiska .  Ochrona danych osobowych . 
Data wprowadzenia: 2003-08-01 10:07:40
Data modyfikacji: 2005-01-24 09:35:25
Opublikowane przez: Krzysztof Sułek
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.jedlinsk.pl